måndag 12 januari 2015

Knutar i garnet

Hallå hallå!

Jag har stickat slut på de två första nystanen Fabel, som jag stickar min the Chubby Juggler i. De har räckt förvånansvärt långt, vilket alltid är roligt.
Jag älskar att sticka i Fabel, det är ett superhärligt garn.
Tyvärr hittade jag dock TRE knutar i ett av nystanen. Det är inte alls speciellt roligt. Det gick att gömma dem om man trixade lite, men det känns alltid lite osäkert. Jag orkade dock inte klippa bort och göra en egen skarvning, utan får helt enkelt lita på knutarna. Antagligen lär jag väl få ångra mig, men nu är det gjort.
Tråkigt som tusan att hitta knutar och speciellt tre på samma nystan, men vill inte klampa ned allt för mycket på Fabel, för det är verkligen härligt att sticka i och finns i färger som jag ÄLSKAR.

/Moa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar